Зміст
|
Дата проведення
|
Відповідальний
|
Вибори омбудсмена. Інформування учнів про наявність омбудсмена в школі.
|
вересень
|
педагог-організатор,
вчитель історії та правознавства.
|
Співпраця з адміністрацією школи, учителем правознавства, класними керівниками, радою профілактики з метою профілактики правопорушень.
|
протягом навчального року
|
Омбудсмен
|
Створення «Скриньки довіри». Робота над скаргами та заявами учнів школи стосовно порушення їх прав.
|
протягом року
|
Омбудсмен
|
Складання єдиних правил для учнів.
|
жовтень
|
педагог-організатор та омбудсмен
|
Проведення рейдів по виявленню дітей, які запізнюються на політичні інформації, лінійки.
|
Протягом навчального року
|
педагог-організатор, омбудсмен, міністерство дисципліни та порядку
|
Допомага вчителям в чергуванні на масових заходах.
|
Протягом навчального року
|
вчителі, педагог-організатор, омбудсмен
|
Допомога дітям, які страждають від порушення їх прав( бесіди та консультації за зверненням).
|
протягом року
|
омбудсмен
|
Допомога у проведенні Всеукраїнського тижня права.
|
листопад
|
вчитель історії та правознавства, педагог-організатор, омбудсмен
|
Слідкувати за відвідуванням гуртків учнями, які стоять на обліку як схильні до правопорушень.
|
Протягом навчального року
|
Керівники гуртків, омбудсмен
|
Співпрацювати з вчителями у проведенні рейдів «Діти вулиці», «Діти проти куріння»
|
Протягом навчального року
|
класні керівники, педагог- організатор, Омбудсмен,
|
Виготовлення інформаційних листівок:
- «Підліток і закон»;
- «Твої права, якщо ти є свідком»;
- «Твої права, якщо ти є підозрюваним».
|
квітень
|
омбудсмен
|
Звіт про роботу Уповноваженого за 2014-2015н.р.
|
травень
|
омбудсмен
|