Четвер, 05.12.2024, 05:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Карабинівської гімназії Межиріцької сільської ради Павлоградського району

Меню сайту

Поради здобувачам освіти

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 
1.Згадати пояснення вчителя, дивлячись на опорні сигнали (записи).
2.Спробувати розібратись в опорних сигналах, не заглядаючи у підручник.
3.Уважно прочитати текст підручника і вивчити ілюстрації.
4.Узгодити текст підручника з опорними сигналами, зрозуміти їх зміст.
5.Якщо все зрозуміло, то, читаючи текст підручника, особливу увагу приділити деталям, які не ввійшли в опорний конспект (визначення, формулювання, схеми, малюнки і т. ін.).
6.Розповісти вголос зміст уроку за опорними сигналами.
7.Записати свою розповідь на магнітофон (при можливості), уважно прослухати його, виявити і ліквідувати прогалини.
8.Письмово відтворити в кольорі опорні сигнали по пам’яті.
9.Порівняти написане по пам’яті із зразком у зошиті.
10.Зробити аналіз допущених помилок.
 
ЯК ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ
 
1.Прочитай весь навчальний матеріал з метою ознайомлення із змістом.
2.Виясни значення важких слів, термінів і понять та висловів за допомогою словника, по записах в робочому зошиті.
3.Випишіть питання до вчителя, які у вас виникли в процесі роботи з текстом.
4.Розділіть навчальний матеріал на частини.
5.Визначте головну думку автора, зробіть записи у формі плану, тезів.
6.Прочитайте текст ще раз і постарайтесь переказати його по пам’яті.
 
ЯК ПЕРЕКАЗАТИ ТЕКСТ ПАРАГРАФА
 
1.Уважно прочитай текст параграфа, запитання і завдання до нього.
2.Знайди у тексті відповіді на поставлені завдання. Виконай усі завдання.
3.Запам”ятай усі терміни і поняття, які виділені у тексті курсивом або в табличці.
4.Склади план своєї розповіді.
5.Перекажи зміст тексту згідно складеного плану, використовуй у своїй розповіді нові терміни, поняття.
 
ЯК СКЛАСТИ ПЛАН ТЕКСТУ ПІДРУЧНИКА
 
1.Прочитай заголовок параграфа і подумай: який зміст закладено в заголовок?
2.Прочитай уважно даний параграф і постарайся виділити в ньому і зрозуміти нові терміни.
3.Розглянь і постарайся зрозуміти малюнки і їх частини, що відносяться до тексту.
4.Прочитай текст окремо по абзацах і визнач, про що говориться у кожному абзаці.
5.Склади план прочитаного тексту, пунктами плану можуть бути заголовки абзаців.
6.Закрий книжку, розкажи за складеним планом увесь текст, постарайся зрозуміти і запам’ятати його зміст.
7.Дай відповіді на всі питання в кінці параграфа або на запитання поставлені учителем.
 
ЯК КОРИСТУВАТИСЬ ІЛЮСТРАЦІЯМИ ПІДРУЧНИКА
 
1.Розглянь уважно малюнок (схему, таблицю…). Подумай, що тут зображено.
2.Вдумайся у назву і зміст ілюстрації. Визнач, до якої частини параграфа відноситься ця ілюстрація.
3.Визнач мету застосування малюнка (схеми, таблиці…) при вивченні матеріалу.
4.Знайди в тексті параграфа відомості, факти, які підтверджують або конкретизують зміст даної ілюстрації.
5.Розкажи при допомозі ілюстрації, які нові факти ти відкрив для себе.
 
РОБОТА НАД РЕФЕРАТОМ
 
1.З’ясувати суть обраної теми для написання реферату.
2.Скласти список літератури з даної теми і замовити її у бібліотеці (купити, запитати у товаришів чи учителя…).
3.Читаючи літературу, робити виписки цитат, основних думок.
4.Скласти список розділів, який може бути і планом реферату.
5.Продумати план реферату, основні пункти і їх підпункти, можливе його розширення.
6.Написати тексти згідно кожного пункту чи підпункту складеного плану.
7.Оформити реферат згідно плану деякі пункти якого мають певну послідовність: титульна сторінка, зміст (план), вступ, пункти, які розкривають суть теми реферату, висновки, список використаної літератури.
 
ЯК ПРАВИЛЬНО ОЦІНИТИ ВИСТУП ЧИ ВІДПОВІДЬ ТОВАРИША
 
Щоб правильно оцінити виступ чи відповідь товариша необхідно проаналізувати його за такими критеріями:
1.Правильність і повноту висвітлення питання чи теми.
2.Послідовність і зв’язність висловлювань.
3.Грамотність мови (мовлення).
4.Вміння користуватись наочними посібниками.
5.Конкретність і ясність, логічність і емоційність.
6.Вміння використовувати знання біологічних законів, наукових термінів.
7.Зв’язок теоретичних питань з практикою.
8.Наявність узагальнення, висновків, їх відповідність до даної теми.
9.Використання міжпредметних зв’язків (знань отриманих при вивченні інших наук).
 
ПРАВИЛА РОБОТИ З ДОДАТКОВОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ
 
1.З’ясуйте суть обраної теми для опрацювання.
2.Визначте основні питання для розкриття яких недостатньо інформації.
3.Складіть список уже наявної у вас літератури з даної теми.
4.Подумайте, де найбільша можливість одержати відповідь на питання, що вас цікавить: у довіднику, наукових публікаціях чи додатковій науково-популярній літературі.
5.Використовуючи довідкову і додаткову літературу, зосередьтесь на тому, що вас цікавить: визначте біологічні поняття, суть законів, визначень, елементи теорії живих організмів…
6.Відкриваючи книжку, спершу прочитайте зміст, покажчик термінів, назв. Помітьте для себе ті, що стосуються вашої теми.
7.У залежності від мети використайте такі види читання:
- читання-перегляд, коли книжку переглядають відносно швидко, зупиняючись на окремих сторінках. Мета такого перегляду – перше ознайомлення з книгою, одержання певного уявлення про її зміст.
- вибіркове читання, або неповне, коли читають не весь текст, а тільки потрібні місця для досягнення мети. - повне читання, коли читають весь текст.
- читання з різних видів записів прочитаного.
8.Відшукавши у книзі потрібний розділ, параграф чи сторінку, не намагайтеся обмежитися побіжним оглядом, а випишіть для себе потрібну інформацію, прочитайте про суть поняття теорії, будови живих організмів, виділіть основне, складіть план прочитаного.
9.По ходу читання тексту бажано робити невеликі виписки (тези) основної інформації (числові дані, формули, приклади, основна суть…), яка вас цікавить.
10. Якщо текст доповнюється ілюстраціями (малюнок, схема, таблиця…), уважно їх розглянь. Знайди в тексті відомості, факти, які підтверджують або конкретизують зміст даної ілюстрації.
11.Якщо у тексті виявили посилання на іншу літературу, то випишіть її реквізити, щоб при нагоді знайти її у бібліотеці, книгарні для уточнення даної інформації.
12.Виписати питання, які виникли у ході роботи з текстом для подальшого їх опрацювання.
13.Скласти повний список використаної літератури.
 
 
 
ЯК СКЛАСТИ ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ
 
1.Уточнити і конкретизувати кінцеву мету проведення експерименту. Для цього ще раз продумати умови і вимоги завдання.
2.Вирахувати проміжну мету експерименту. Для цього ще раз розібрати задачу на підзадачі.
3.Проаналізувати всі можливі варіанти проведення експерименту.
4.Вибрати зі всіх можливих варіантів проведення експерименту найбільш раціональний.
5.Запис плану експерименту повинен бути коротким і відображати лише основні його етапи.
6.Продумати, які таблиці, малюнки, схеми потрібно буде застосувати під час проведення експерименту.
7.Продумати, які прийоми і засоби можна використати при проведенні експерименту.
8.Після складання плану проаналізувати його ще раз. Для цього логічно уявити всю роботу від початку до кінця і від кінця до початку.
 
Сьогодні: "Учітеся брати мої" Т.Шевченко; Завтра: "Я знаю, що я нічого не знаю" Сократ. Щодня: "Учитись, учитись, учитись" В. Ленін. 
 
Вхід на сайт
Педагогічна преса
"Педагогічна преса" Освітній портал
Календар
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz